4.8
gebaseerd op 141 reviews

Het was heel fijn bij Asefa! Een hele lieve vrouw die met zorg de behandeling doet. Echt een aanrader! :)

Josephine - ongeveer een jaar geleden

Ik kom al jaren bij Asefa, ze is echt de beste!

Shiela - ongeveer een jaar geleden

Heel blij met met me wimperlift!

Savannah - ongeveer een jaar geleden

The best lashlift I’ve ever had.

Mariada - ongeveer een jaar geleden

Wimperlift gedaan, echt een prachtig resultaat, mega blij mee ! Zou zeker terugkomen

Iris - ongeveer een jaar geleden
Imane - ongeveer een jaar geleden

I had my eyebrows and upper lips epilated from Asifa using thread which was the least painful and most thorough job done ever. I will continue with Asifa.

Amna - ongeveer een jaar geleden

vriendelijk en professioneel! Ik ben tevreden.

Annamae - ongeveer een jaar geleden

Altijd super blij als ik geweest Ben super netjes en hele lieve dame

Mandy - ongeveer een jaar geleden

Ze geeft eerlijk advies en is deskundig in haar werk. En doet haar werk met plezier.
Ik ga als blije klant naar huis.

Fatma - ongeveer een jaar geleden