Het was heel fijn bij Asefa! Een hele lieve vrouw die met zorg de behandeling doet. Echt een aanrader! :)
Josephine
-
ongeveer een jaar geleden
Ik kom al jaren bij Asefa, ze is echt de beste!
Shiela
-
ongeveer een jaar geleden
Heel blij met met me wimperlift!
Savannah
-
ongeveer een jaar geleden
The best lashlift I’ve ever had.
Mariada
-
ongeveer een jaar geleden
Wimperlift gedaan, echt een prachtig resultaat, mega blij mee ! Zou zeker terugkomen
Iris
-
ongeveer een jaar geleden
Imane
-
ongeveer een jaar geleden
I had my eyebrows and upper lips epilated from Asifa using thread which was the least painful and most thorough job done ever. I will continue with Asifa.
Amna
-
ongeveer een jaar geleden
vriendelijk en professioneel! Ik ben tevreden.
Annamae
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd super blij als ik geweest Ben super netjes en hele lieve dame
Mandy
-
ongeveer een jaar geleden
Ze geeft eerlijk advies en is deskundig in haar werk. En doet haar werk met plezier.
Ik ga als blije klant naar huis.
Fatma
-
ongeveer een jaar geleden